Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2013 20:37 - Може ли "поемното лице" да бъде призовано за свидетел по дело?
Автор: balgarski7vinarki Категория: Забавление   
Прочетен: 1053 Коментари: 0 Гласове:
0



 Лятото отидох в районното с въпрос, който ме касае лично.Следователят ме покани в стаята си и тъй като имаше доста работа ме помоли, за да не ходи до приемната, да стана поемно лице при разпита на един младеж.Каза,че само трябва да удостоверя съответствието между казаното от оплакващия се , ром, и написаното на компютера от следователя.Нищо кой знае колко ,пък и защо да не направя услуга на някой,от когото очаквах законова помощ за моя проблем.
Минаха месеци. Миналата седмица ми идва призовка за свидетел по дело срещу непознато лица- сетих се, че е свързано с присъединяването ми като поемно лице към хора и събития,които изобщо не познавам.Даже съм и забравила за какво беше разпита на онзи. 
Предстои ми заминаване на работа в чужбина, а на призовката пише- при неявяване -глоба и т.н. ,даже и реплики от администраторите в съда- ,където отидох - ами може и с полиция да ви докарат....
Бе какво общо имам с разните ромски разправии и т.н.?
Призовкарят, след като ме изслуша, когато донесе призовката каза - "Май някой ви е натнопил", а дежурният, от районното, където отидох да питам каква е тази работа каза "Почти е изключено поемните лица да се призовават за свидетели?!"
Какво става....
Между другото проблема, за който отидох тогава в районното, бе въпрос "Къде в София мога да поискам замерване на честотите в имота ми предвид наличието на криминална електроника....., ?"Отговорът бе- не знаем,не сме свързани със СРС-тата... 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: balgarski7vinarki
Категория: Забавление
Прочетен: 764936
Постинги: 1238
Коментари: 231
Гласове: 1312
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930