Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2012 11:59 - Koleden Podarak
Автор: balgarski7vinarki Категория: Забавление   
Прочетен: 629 Коментари: 0 Гласове:
0



...Koleda v avstriiskoto semeistvo,pri koeto raboteh...
I iznenada-podarazi-krasiv suvenir i,vaucher za telefona /dalgite mi razgovori s priateli v Bg.../suma v Eu i hubava koledna trapeza s domakina...
Brei, koi bi kazal che edni ot nai-lutite evropeizi ne sa i sardechni ....Stoinostta na vnimanieto e neozenima- samo koito e bil v chujbina i znae za nostalgiata i chustvoto,che imash rabota,sredstva i vijdash novi i interesni neshta, no si chujd, a te sa si tam- v rodinata , v domovete si, sas semeistvata si i priatelite,moje da razbere kakvo znachi da te uvajat neformalno a istinski...
I kak da ne izpratish tejka misal kam onezi, koito ni dokaraha ograbenia jivot v Bg i da ne se poklonish misleno na TOCHNO TOVA razbirane tam...
Porazmislih se otkade li idva tazi shema v moia jivot i mi se mjarna edna idea-ami ot genetikata-
da, napravih sravnenia s horata,koito mi bjaha pomagali da ozeleia prez godinite ,vklk.onezi,koito se krieha i "papaha"  i kakvo izliza:
-"rodnini"- bashtin rod- tupa smes ot slavjanska debilshtina i turski miks,rabotlivi,s kachestva,no podli i strahlivi,
-maichin rod- nabeden zaradi tragediua v lichnia jivot s dezata-nosjat genetika na intuiti,bilkari,i
riskuvashti ,pomagashti daje i v miseria,moje bi rimska jilka-v seloto na prababa mi ima ruini na rimska vila -Plevenskia krai
psevdosemeistvo-ujasen miks ot ziganska jilka,veroiatno pechenegi i kumani v komplekt,podli,predateli,marselivi i debneshti da zagrabjat chujdi posizii za jivot,okomplektovani
s analogichnite im "sovetski" konnekti..
priateli- vsichki do edin s nivo na intelekta nad srednoto i s proizhodi-ili trakiiski,gruzki ,moje bi
tursko-uchitelski primesi,nito edin s cherno jultenikavata koja na onezi,a nai-golemite pomagachi-s jarki sini ochi ili ot tumnite,no bistrite...
Znachi -verno si tui za genite i harakterite...
I kakvo bi moglo da se predpoloji-ami za Parlamenta ni de- kumanite i pechenegite zaedno s zigani i slavjanski robski debili i turskite meshljazi-i te ni sa otgore?
Moje bi e kraino tova mi razbirane i namirisva na rasovata teoria-obache moga da go podkrepja s fakti, a izsledvaneto na genfonda e za spezialistite...
Kakto i da e- moga da mislja i go pravja,da me proshtava ZRU-to i t.n.


Тагове:   podarak,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: balgarski7vinarki
Категория: Забавление
Прочетен: 764973
Постинги: 1238
Коментари: 231
Гласове: 1312
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930