Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2011 09:14 - ima li kiber-slujiteljat "pochva" u nas?
Автор: balgarski7vinarki Категория: Забавление   
Прочетен: 520 Коментари: 0 Гласове:
0



Da, dopuskam, che ima niva ot po-novi slujiteli-v administrazia,sadebna i izpalnitelna vlast, za poliziata e izlishno da se komentira, i te-tezi "tretirani" informazionni iztochnizi sa svarzani- s kogo da dopusna?- ami sas stari mashinni hora moje bi.
Poradi tazi i dr.prichini ot izvestno vreme sam si izrabotila malka taktika- ne dopuskam ednolichni kontakti s podozrevaemite v kiberstvo administrativni i dr. "hora"?-gledam vinagi da sam s njakoi drug chovek do men...
Struva mi se che novata mafia boravi s predvaritelno zadadeni parametri za razgovori, t.e. napalno mashinna,komputarna sistema, sabirashta danni ot telefonni razgovori, nabludenie i vsjakakvi lichni neshta, koiato sistema zadava  v "glavata" ? na chinovnika,izpalnitelja i t.n. kiber-slujiteli "razgovor" i tozi "razgovor" se implantira s pomoshtta na elektronika v jertvata-posetitel...Dopuskam...
Tai kato izleze,che sam fenka na tehno-doktrinata za badeshtia svjat, moje bi naistina sam "zasekla" androidi v chinovnicheskata sfera?...koi znae
Vse pak imaite predvid-ne hodete nikoga sami pri chinovnik, sadeben klerk ili administrator,moje da e android s programa..


Тагове:   klerkove i dr,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: balgarski7vinarki
Категория: Забавление
Прочетен: 765026
Постинги: 1238
Коментари: 231
Гласове: 1312
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930