Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2011 23:09 - spomen ot ujasnite godini
Автор: balgarski7vinarki Категория: Забавление   
Прочетен: 431 Коментари: 0 Гласове:
0



2004 g.-prenesla sam se v B.Njama rabota-po-tochno ima vazmojnosti,no ima dosta donosi i uspeshite intervuta se prevrashtat v otkazi...
Glad si e. I beztokovost, i ...
Edin den, za poreden pat potarsila vechnata pomosht na prirodata i meditaziata, sjadam na peika v parka.Minava mlada jena i me pita kak se stiga do mineralnata voda-i dali ima svobodni kvartiri-doshla e otdalech i iska da pravi mineralni bani, a njama kvartira.
Razmisljam malko i se postaravam da bada polezna s njakoi savet...Zagovarjame se, momicheto ,okaza se che ne e jenena, se predstavja -Gul Guler- /Roza.../,doshla e ot Istambul i se radva, che ima njakoi s koito da razmeni njakoia prikazka i da se orientira v situaziata.Na men mi e priatno pak da sam gid i tragvame da se razhojdame... Da, am kak se partnira v razgovor pri polojenie kato moeto-ot vchera ne jala i s pranite na raka na cheshmata negladeni dunki i poprozafnalite maratonki...Nishto, ne sam ot pritesnitelnite-..Gul javno razbira ujasa na miseriata i me kani na objad, daje prodaljavame razgovora na angliiski-tja e uchitelka v Turzia, inache e ot izselnizite. Sjadame na masa v restorantcheto v parka- "Nadja, porachai si jadene, kakvoto iskash- Az cherpja..."Lele boje, nito edin ot prokletite mi rodnini ili t.nar."drugari" NIKOGA ne go e pravil...ne e vaprosa za cherpnjata , a -seshtate se za kakvo stava duma, da ne poiasnjavam,che mise povdiga ot dumata rodnini. I taka- priatelstvo s Gul- a..a.,koi kazva che ima omraza i loshi misli...mejdu balgari i turzi- da go kazva, za men priatelstvoto s turzite e Gul i Guler.


Тагове:   gul guler,   ei kade li si sega,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: balgarski7vinarki
Категория: Забавление
Прочетен: 764796
Постинги: 1238
Коментари: 231
Гласове: 1312
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930