Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2011 14:23 - Patepisi-Na hotel v Duseldorf
Автор: balgarski7vinarki Категория: Забавление   
Прочетен: 414 Коментари: 0 Гласове:
0



Sled slojno patuvane iz Germania pristigam v naetia ot firmata hotel v Duseldorf.
Ot garata - s bagaja,estestveno,, bavno i mraveshki uporito se dotatrjam do hotela- nedalech ot garata, v arabsko-turskata chast na kvartala..., hotela e turski- iznenadana sam, no i priatno- "O..-o komshu..."- choveka na rezepziata, s kogoto si govorim na nemski me posreshta priatelski , pomaga mi za kufara i me nastanjava v goljama, svetla staja-za zena 27 Eu- otlichna ...Sled kato si izvajdam neshtata i vzimam dush , slizam do rezepziata - da se orientiram otkade moga da si kupia hrana- provejdame pochti dvuchasov razgovor po nai razlichni temi,oplakvame se ot tova, che ne si sedim po domovete v stranite, a gurbetchiistvame, komentirame trudnostite i v stranata, dala ni rabota i hljab, sachustvame si...izobshto koito kazva, che turzite sa glavorezi i zlobi, laje- to si e do choveka, a ne do narodnostta.
Ta - poluchavam napatstvia i saveti, a daje i bonus- za sledvashtia den si kakena na bezplatna zakuska ot hotela, daje si napravi i sandvich za izpat...Brei,brei- komshuluk...
Mejduvremenno se zapoznavam i s edin iranez- sashto ot personala _ integriran sas semeistvoto si v Germania, imat kashta,rabota i jivejat dobre, poveche ot 20 g. sa v tazi strana i sa blagodarni, obache kato govori za Iran- malko plache- "Zashto ne sam si na zemjata...tam sa grobovete na dedite mi, ta nashata darjava e tolko bogata, taja prokleta Amerika...."- da...
I taka - v turskia hotel i s arabite - i kakvo- ta edna priatna i pochtena obstanovka, daje i priatelska.
Ostanah dovolna ot prebivavaneto si tam i se razubedih v predstavite si che opasnosti i prestapnost debnat okolo turzi i arabi ,daje i sanjat mi v hotela be izkluchitelno spokoen i otmorjavasht, moje bi vapros na prisposobimost ili koi znae...


Тагове:   turski hotel v dusseldorf,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: balgarski7vinarki
Категория: Забавление
Прочетен: 758269
Постинги: 1238
Коментари: 231
Гласове: 1312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031