Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2013 17:22 - Предизвикателство еп.2 сез.1
Автор: vikitoube Категория: Хоби   
Прочетен: 658 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.04.2013 20:55


image На сутринта се събудих с главоболие. Слязох долу, за да видя какво да ям и видях Мелиса да плаче на дивана. Отидох до нея и я попитах:
Какво е станало?
М: Ами с Джейк се скарахте и това беше заради мен ;(
Аз: Защо заради теб, не те ли целуна той пръв? 
М: не, аз бях ;(
Аз станах от дивана и отидох да си взема телефона да звънна на Джейк.
Разговора:
Аз: Ало
?: Ало, кой е на телефона?
Аз: а ти коя си?
?: Аз съм гаджето на Джейк
Аз: може ли да говоря с него?
?: да, чакай да го викна
Джейк: да, кой е?
Аз: о.О вече си намери гадже, тъкмо мислех да ти простя
Джейк: какво? нямам гадже
Аз: ами онази ми каза, че ти е гадже
Джейк: ааа т"фа е сестра ми, прави се на интересна.о.О значи ще ми простиш?
Аз: ами мислех си го ;д
Джейк: как така
Аз: ами Джейк, съжалявам, но не можеш да ме излъжеш, ти нямаш сестра
Джейк: офф добре де имам си ново гадже, хайде че трябва да затварям.
Аз: чао, Джейк
М: какво стана?
Аз: има си ново гадже
М: Бридж, той не е за теб
Аз: а аз си мислех друго
Аз излязох и тръгнах да се разхождам, след около 2 часа стана тъмно и тръгнах към нас, но чух изтрел. Отидох на мястото и видях едно момче на земята. Веднага викнах линейка и го отведоха. Като пристигнах в болницата, която беше на 5 минути път, попитах за него, казаха ми при кой да отида и пред мен се изпречка доктора, към който бях се запътила.
Разговора: 
Аз: Докторе, преди малко донесоха момче, което беше простреляно, той добре ли е?
Доктора: ами много съжалявам, той почина, сега е в моргата.
Аз се запътих натам, но се блъснах в някакво момче. Чакай малко това беше.......
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ...



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vikitoube
Категория: Хоби
Прочетен: 11704
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930